+3123 3033482

Actie: Boek tot 1 augustus jouw voetbalreis met €50 korting. Gebruik de actiecode VROEGBOEK50

Betaling

  • Is het veilig om online te betalen bij Equipo Voetbalreizen (dienst van Eurotravel Sports Netherlands BV)?

    Het is veilig om online te betalen bij Equipo Voetbalreizen (dienst van Eurotravel Sports Netherlands BV). Het betaaltraject is beveiligd met VeriSign SSL (Secure Socket Layer) en SET (Secure Electronic Transaction) en vindt plaats op een beveiligde server. Een veilige verbinding is te herkennen aan het slotje in de adresbalk van je internetbrowser. Bovendien worden je betaal- en bankgegevens niet opgeslagen.

  • Hoe zit het met de aanbetaling en de rest betaling?

    De aanbetaling bedraagt 50% van de totale reissom, als aangegeven in de boekingsbevestiging. De restbetaling dient uiterlijk 6 weken voor aanvang van de reis in het bezit van Equipo Voetbalreizen te zijn, over te maken op rekeningnummer NL98INGB0006926481. Boek je binnen het termijn van 6 weken voor vertrek dan wordt het volledige bedrag in één keer doorbelast.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt op verschillende manieren betalen:

    Het is mogelijk om direct online via iDeal te betalen: Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

    Het is mogelijk om direct online te betalen via een creditcard: met een creditcard van Visa, American Express of Eurocard/Mastercard, is het mogelijk per creditcard te betalen. Aan deze betaalmethode zijn bankkosten verbonden, hiervoor rekenen we een toeslag van 3,5% bovenop de reissom.

  • Wat is de verwerkingstijd van de betaling?

    Meteen na de betalingsverwerking ontvang je een e-mail met de boekingsbevestiging. Zie je de boekingsbevestiging niet meteen in je mailbox, check dan de map met ‘Ongewenste mail’.

  • Komen er nog kosten bovenop de prijs voor een reis?

    Er komen geen extra kosten bovenop de prijs voor een reis. We werken met totaalprijzen. Zo is het makkelijk te zien om welk tarief het gaat. De enige kosten die er nog bij kunnen komen zijn de creditcard kosten van 3,5% van de reissom. Dit geldt uiteraard alleen als je met creditcard betaalt.

  • Kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht?

    Je hebt voor de levering van onze diensten geen mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Het herroepingsrecht voor online aankopen is niet geldig voor reizen.

    Als je je voetbalreis hebt geboekt, dan zijn de verschillende reisonderdelen al op je naam gezet en daarom niet zomaar te annuleren. In onze Algemene Voorwaarden Equipo Voetbalreizen leggen we uit via welke regeling wij onze reizen aanbieden.

Boeken

  • We zijn met een groep van 12 personen. Kan ik voor deze groep online boeken?

    Ons boekingssysteem is ingericht op groepen van maximaal 8 volwassenen, voor grotere groepen kan er geen online boeking worden gedaan. Wil je voor een groep van meer dan 8 volwassenen boeken, neem dan contact met ons op voor deze groepsaanvraag.

  • Kan de reis na de boeking worden geannuleerd?

    Helaas is een voetbalreis niet zomaar te annuleren als deze eenmaal is geboekt. Het herroepingsrecht geldt namelijk niet voor reizen. Omdat reisonderdelen op naam gezet worden kan er alleen geannuleerd worden met een geldige reden. Mocht er iets zijn waardoor je toch niet op reis kunt neem dan contact met ons op. Per reis verschillen de mogelijkheden om reisonderdelen te annuleren en hiervoor je geld terug te krijgen.

  • Kan ik de reisdatum aanpassen tijdens het boeken?

    Het is mogelijk om de reisdatum aan te passen tijdens het boeken. De reistijd is gekoppeld aan de (mogelijke) speeltijd van de wedstrijd waardoor je niet korter op reis kan dan wordt aangegeven. Zo mis je de wedstrijd niet. Een eerdere aankomst of later vertrek kan uiteraard altijd.

  • Ik heb een fout gemaakt in mijn naam, kan ik deze aanpassen?

    Ja, dat kan, maar door de luchtvaartmaatschappijen worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn minimaal 50 euro per persoon per vlucht. Je stuurt je verzoek in een e-mail naar info@equipovoetbalreizen.nl.

  • Hoe ver van tevoren moet de reis worden geboekt?

    Tot ongeveer één week voor vertrek kan je de reis online boeken maar meestal is het wel zo; hoe eerder je boekt hoe voordeliger de reis is. Dit komt met name door het veranderen van de vluchtprijzen. In de meeste gevallen verhogen luchtvaartmaatschappijen de tarieven zodra de vertrekdatum dichterbij komt. Dit heeft te maken met de beschikbaarheid van de stoelen in het vliegtuig. Soms komt het voor dat een luchtvaartmaatschappij de prijzen omlaag gooit of dat de prijzen en beschikbaarheid van de voetbalkaarten verandert. Dit komt niet vaak voor. Het is daarom in de meeste gevallen beter om de reis meteen te boeken zodra je hebt besloten naar welke wedstrijd je wilt gaan.

  • Kan ik ook telefonisch boeken?

    Ja, dat kan. Eén van onze medewerkers helpt je graag telefonisch. We kunnen je tijdens het telefoongesprek helpen met het onlineboekingsproces en deze met je doorlopen. Het telefoonnummer waarop wij zijn te bereiken is +31 23 3033482.

  • Hoe weet ik of de reis beschikbaar is?

    Alle voetbalreizen op onze website zijn op het moment van boeken beschikbaar. Wij houden deze beschikbaarheid dagelijks actief bij. Natuurlijk kan het gebeuren dat een voetbalreis toch uitverkocht blijkt te zijn. In dat geval bedenkt Equipo Voetbalreizen (dienst van Eurotravel Sports Netherlands BV) een passend alternatief of wordt de betaling direct geretourneerd.

  • Wanneer krijg ik mijn bevestiging?

    Meteen na betaling van je boeking (stap 3) ontvang je per e-mail bevestiging van de boeking en betaling. In deze bevestiging staan alle gemaakte keuzes (vlucht, hotel en eventuele extra´s). Uiterlijk 10 dagen voor vertrek ontvang je per e-mail de reispapieren als pdf-bestand. In de reisbescheiden zitten:

    •   Bevestiging van de vlucht met aanwijzingen om online in te checken via de website van de luchtvaartmaatschappij. Je kunt dan vervolgens zelf je boardingpass printen. Alle vluchten staan op naam van de reizigers, daarin is het paspoort of de ID-kaart leidend. Daarnaast vind je de reserveringscode.

    •   Bevestiging van het hotel met een bevestigingscode en vouchers. Je kunt bij het hotel inchecken op vertoon van je paspoort en je kunt worden gevraagd de vouchers te tonen.

    •   Bevestiging van de voetbaltickets. De voetbaltickets worden óf een dag vóór de wedstrijd per koerier in het hotel bezorgd óf je ontvangt een voucher waarmee de je de tickets kan afhalen bij het stadion. We hebben er al jarenlang ervaring mee dat dit een 100% veilige methode is. Heb je een stadiontour geboekt, dan worden de vouchers hiervoor bij de voetbaltickets meegeleverd of ontvang je een digitale voucher per mail van ons.

    •   Heb je transfers of andere extra´s erbij geboekt, dan zit hiervan een aparte bevestiging in de reispapieren.

    •   Noodnummers waarop wij te bereiken zijn mocht je tijdens je reis een dringende vraag voor ons hebben.

    Check je reispapieren meteen na ontvangst en neem contact met ons op als het niet klopt of als je een vraag hebt.

  • Kan ik een reis boeken zonder overnachting?

    Nee, helaas laten de vluchtschema’s niet toe een arrangement te boeken zonder overnachting. Dat heeft te maken met de wedstrijdschema’s in de verschillende landen. In Engeland worden de wedstrijden doorgaans in de middag gespeeld, zodat de avondvluchten niet aansluiten op de eindtijd van de wedstrijden. In Spanje en Italië zijn zelfs twee overnachtingen nodig, omdat pas kort voor vertrek duidelijk wordt of de wedstrijd op zaterdag of op zondag wordt gespeeld.
  • Hoe verloopt het boeken op de website?

    Bij Equipo Voetbalreizen (dienst van Eurotravel Sports Netherlands BV) boek je zelf in drie simpele stappen je voetbalreis helemaal online.

     Stap 1
    Op de homepage kies je de club waar je voorkeur naar uitgaat. Daarna kies je uit de lijst van mogelijkheden een wedstrijd waar je heen wilt gaan. Je komt terecht op een scherm waar je je voorkeur van luchthaven van vertrek opgeeft, de data van vertrek en het aantal reizigers. Zodra je dit gedaan hebt kies je de zitplaatsen in het stadion, het hotel en eventueel de vlucht.
    Rechts in het scherm is de kassabon te zien. De prijs verandert continu naar aanleiding van de gekozen opties.

    Stap 2
    Je vult de gegevens van de reizigers in en voegt eventuele extra’s toe. Eerst vul je de gegevens van de hoofdboeker in en vervolgens de gegevens van alle reizigers. Je kunt aangeven of je een reis- en/of annuleringsverzekering via Europeesche Verzekeringen wilt afsluiten. Zorg dus dat je die informatie van alle reizigers paraat hebt.

    Stap 3
    Je gaat akkoord met de algemene voorwaarden en betaalt via de gekozen betaalmethode. Heb je alles ingevuld en ben je akkoord gegaan met de Algemene Voorwaardenregeling, dan kun je door naar de betaalmethode via iDEAL of creditcard. Kies je bank (iDEAL) of de soort creditcard. Je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving. Je betaalt de reis voor alle deelnemers en ontvangt daarvan een e-mail ter bevestiging. Je zelf samengestelde voetbalreis is daarmee gereserveerd. Uiterlijk 10 dagen voor vertrek krijg je de reisbescheiden thuisgestuurd met daarin alle informatie die je nodig hebt voor je voetbalreis.

Hotel

  • Ligt het hotel in het centrum?

    In ons zoek- & boeksysteem bieden we diverse hotels aan. Je bepaalt tijdens het doorlopen van het boekingsproces in stap 1 zelf de hotelklasse en ligging.

    Je kunt er echter niet van op aan dat we je een hotel aanbieden, waarvandaan het comfortabel reizen is naar het voetbalstadion. Gelukkig zijn er veel hotels die strategisch gunstig ten opzichte van het openbaar vervoer naar het stadion liggen.

    In de meeste steden liggen de stadions buiten het stadscentrum. Vaak zijn de wijken waarin de stadions liggen onaantrekkelijk om in te verblijven, bijvoorbeeld voor Arsenal in Londen of AC Milan in Milaan. Bovendien liggen de meest populaire hotels vaak in andere wijken dan de voetbalstadions.

    Indien je graag ons advies wilt met betrekking tot je hotelkeuze, neem dan telefonisch contact met ons op via +3123 3033482.

  • Hoe komt het dat het aanbod van hotels verandert op jullie site?

    Ons zoek & boeksysteem staat in directe relatie met een live koppeling van de hotels. Hierdoor worden alleen de hotels weggegeven die op dat moment beschikbaar zijn. Het kan dus zo zijn dat dit per zoekopdracht verschilt. Zodra het hotel volgeboekt is, verdwijnt deze per direct bij ons op de website. Zo ontstaan er dus geen dubbele boekingen en ben je altijd verzekerd van het hotel die je tijdens het boekingstraject hebt bevestigd.

  • Ligt het hotel bij het stadion?

    Meestal ligt het hotel niet bij het stadion. De meeste stadions liggen in wijken buiten het centrum die niet geschikt zijn om te verblijven. In de meeste gevallen kiezen we voor een hotel in andere wijken dichterbij of in het centrum, zodat je naast de wedstrijd ook kunt genieten van de stad.

  • Is mijn verblijf inclusief ontbijt?

    Deze keuze laten we aan jou. Jij bepaalt tijdens het doorlopen van het boekingsproces in stap 1 zelf of je jouw verblijf met of zonder ontbijt wilt.

  • Hoe laat kan ik inchecken?

    Je kunt bij aankomst meteen inchecken en je bagage in het hotel achterlaten. Het kan zijn dat je niet direct naar je kamer kan. De meeste hotels hanteren daarvoor een tijdsgrens van 14.00 uur.

    Hotels zorgen in de ochtend dat de gebruikte kamers worden gereinigd, zodat je ’s middags een schone kamer binnenstapt. Is de hotelkamer de nacht van tevoren niet gebruikt, dan kan je vaak wel meteen je kamer in!

  • Hoe geef ik de kamer indeling op?

    Bij boeking van meer dan twee personen vraagt ons zoek- & boeksysteem of je een voorkeur hebt voor een kamerindeling. Je vindt deze informatie terug in de reisbevestiging.

Overig

  • Wanneer is de wedstrijdtijd definitief?

    Dit is per land verschillend. Het wedstrijdschema en de tijden zijn indicatief en bedoeld als ondersteuning bij het boeken van de reis. In de loop van het seizoen kunnen de wedstrijden van tijd of dag veranderen. Dit komt door live TV-uitzendingen of Europese competitie verplichtingen. In Spanje wordt de aanvangstijd pas 3 weken van tevoren bekend gemaakt. In andere competities is dit 2 tot 6 weken van tevoren. We proberen dit zo goed mogelijk bij te houden, zodat je met onze reisschema’s altijd de wedstrijd kunt bijwonen.

  • Sommigen uit onze groep willen een reis zonder voetbalticket kopen. Is dat mogelijk?

    Ja, dit is meestal we mogelijk. Neem contact met ons op en laat ons weten om welke reis het gaat. Wij kijken dan naar de mogelijkheden.

  • Is het mogelijk om een brochure te ontvangen?

    Het is bij ons niet mogelijk om een brochure te ontvangen. Op de website is ons gehele aanbod te vinden. De prijzen en beschikbaarheid worden continu bijgehouden.

  • Zijn er mogelijkheden om een voetbalreis cadeau te geven?

    Dat is zeker mogelijk, je kunt zelf je eigen cadeaubon samenstellen. Op de pagina ‘Cadeaubon’ staat alle informatie hoe je iemand een voetbalreis cadeau kunt doen.

  • Is het mogelijk om de reis bij jullie op kantoor te boeken?

    Je bent van harte welkom bij ons op kantoor in Leiden, bel wel van tevoren even voor een afspraak. De koffie staat klaar. Dan lopen we samen door de boekstappen heen.

Prijzen

  • Hoe kan het dat sommige voetbalreizen veel duurder zijn dan anderen?

    Dat sommige arrangementen een stuk duurder uitvallen dan andere heeft met name te maken met de vluchtprijzen. Deze worden duurder naarmate je dichterbij de vertrekdatum komt en per seizoen gelden er andere tarieven. Ook heeft het te maken met prijzen van wedstrijdkaarten. Zie de vraag ‘Hoe bepalen jullie de prijzen voor de arrangementen?’ voor een uitgebreide uitleg.

  • Hoe bepalen jullie de prijzen voor de arrangementen?

    De prijs voor een voetbalreis wordt bepaald door de vluchtprijzen, hotelovernachtingen en wedstrijdkaarten. Hieronder vind je een overzicht van de bouwstenen waaruit de prijs wordt samengesteld.

    Vlucht
    In de meeste gevallen; hoe verder de vertrekdatum is, hoe voordeliger de vlucht. Ook hangt het tarief af van het seizoen waarin je vliegt. In het hoogseizoen of met kerst zijn de vluchten duurder dan in bijvoorbeeld februari. 

    Hotel
    Over het algemeen zijn de prijzen van de hotels in Engeland duurder dan die in Spanje of Italië. Ook per stad kan de prijs verschillen. In Manchester of Liverpool zijn minder hotels beschikbaar dan in Londen, waardoor de prijzen in Londen over het algemeen wat lager liggen.

    Wedstrijdkaart
    Doordat de vraag naar wedstrijdkaarten veel hoger ligt dan het aanbod, is het in de meeste gevallen zo dat de prijs die op het ticket staat lager is dan de prijs die wij ervoor moeten betalen. Topwedstrijden zijn daarom ook een stuk duurder dan de standaard wedstrijden. Hetzelfde geldt voor de toeslagen die komen bij de upgrades van de zitplaatsen.

    Opslag
    Voor alle arrangementen vragen we een vaste opslag, zodat het zoek & boek-systeem van de voetbalreizen in een paar klikken een compleet verzorgde reis oplevert. Je bent verzekerd van goede service en we geven verschillende garanties (zitplaatsgarantie, wedstrijd bescherming en SGR-garantie) zodat je zorgeloos op reis kunt gaan.

  • Hoe komt het dat de prijzen op jullie site veranderen?

    Het veranderen van de prijzen zit hem met name in de vluchttarieven. In de meeste gevallen verhogen luchtvaartmaatschappijen de tarieven zodra de vertrekdatum dichterbij komt. Dit heeft te maken met de beschikbaarheid van de stoelen in het vliegtuig. De prijzen op onze site worden direct live opgevraagd bij de luchtvaartmaatschappijen. De prijs kan dus per zoekopdracht veranderen. Zodra je de reis geboekt hebt staat het bedrag vast.

  • Krijgen kinderen korting op de reissom?

    Helaas is er geen kinderkorting van toepassing op onze reizen.

  • Is er groepskorting mogelijk?

    Groepskorting is helaas niet van toepassing op onze reizen, omdat we onze reizen al tegen een zo scherp mogelijke prijs aanbieden.

  • Is de BTW inbegrepen bij de reissom?

    De prijzen op onze website staan altijd vermeld inclusief BTW. Daar wij als reisbureau onder de reisbureauregeling vallen, brengen wij deze niet in rekening.

  • Is de prijs op de website per persoon?

    De prijzen op de website zijn per persoon en worden gedurende je gehele boekingsproces aangepast aan de hand van je gemaakte keuzes. Op de kassabon rechts in beeld wordt jouw prijs weergegeven.

Reisdocumenten

  • Wanneer ontvang ik de reispapieren?

    Meteen na betaling van je boeking (stap 3) ontvang je per e-mail bevestiging van de boeking en betaling. In deze bevestiging staan alle gemaakte keuzes (vlucht, hotel en eventuele extra’s). Uiterlijk 10 dagen voor vertrek ontvang je per e-mail de reispapieren als pfd-bestand. In de reispapieren zitten:

    • Bevestiging van de vlucht met aanwijzingen om online in te checken via de website van de luchtvaartmaatschappij. Je kunt dan vervolgens zelf je boardingpass printen. Alle vluchten staan op naam van de reizigers, daarin is het paspoort of de ID-kaart leidend. Daarnaast vind je de reserveringscode.
    • Bevestiging van het hotel met een bevestigingscode en vouchers. Je kunt bij het hotel inchecken op vertoon van je paspoort en je kunt worden gevraagd de vouchers te tonen.
    • Bevestiging van de voetbaltickets. De voetbaltickets worden óf een dag vóór de wedstrijd per koerier in het hotel bezorgd óf je ontvangt een voucher waarmee je de tickets kunt afhalen in het stadion. We hebben hier al jarenlange ervaring mee dat dit een 100% veilige methode is. Heb je een stadiontour geboekt, dan worden de vouchers hiervoor bij de voetbaltickets meegeleverd.
    • Heb je transfers of andere extra’s erbij geboekt, dan zit hiervan een aparte bevestiging in de reispapieren.
    • Noodnummers waarop wij te bereiken zijn mocht je tijdens je reis een dringende vraag voor ons hebben.

    Check je reispapieren meteen na ontvangst en neem contact met ons op als het niet klopt of als je een vraag hebt.

  • Ik heb geen bevestiging per e-mail ontvangen. Hoe kan dat?

    Wellicht is de bevestiging terecht gekomen in je ongewenste mailbox. Zit de bevestiging ook hier niet in neem dan contact met ons op zodat we je alsnog de bevestiging kunnen sturen.

  • Er zitten alleen e-tickets bij mijn reispapieren. Klopt dat?

    Bij de reispapieren zitten uitsluitend e-tickets. Hiermee kan je zelf online inchecken. Aanwijzingen hiervoor staan op de reispapieren. Hetzelfde geldt voor de hotelreservering: bij inchecken bij de hotelreceptie krijg je op vertoon van de voucher (ook een e-ticket) de sleutels voor de kamer.

  • Welke informatie staat er in het reisdocument?

    In de reisdocumenten staat alle benodigde informatie over je reis. Zo zit er een voucher voor het hotel in, de voorwaarden voor inchecken in het hotel en dergelijke. Ook vermelden wij het noodnummer van Equipo Voetbalreizen (dienst van Eurotravel Sports Netherlands BV), dat je in noodgevallen 24/7 kunt bellen.

Transfers

  • Hoe kom ik van het hotel naar het stadion?

    Dit verschilt natuurlijk per hotel en stadion. Indien je dit wenst ontvang je bij de reispapieren een routebeschrijving met hoe je het snelst van hotel naar stadion reist. De meeste stadions liggen niet in het stadscentrum, waardoor het hotel niet op loopafstand van het stadion ligt. Door de grote drukte rondom een voetbalwedstrijd raden we je aan om met het openbaar vervoer naar het stadion te gaan.

  • Zijn de transfers inbegrepen?

    De transfers zijn niet inbegrepen bij de reis. Je ontvangt op verzoek gedetailleerde reisinformatie in de reispapieren. Hierin zit ook een routebeschrijving naar stadion en hotel. Je kunt ook gebruikmaken van een taxi.

    Indien gewenst, kun je bij ons een transfer van de luchthaven naar je hotel bijboeken. De kosten hiervoor verschillen uiteraard per stad en hotel. Mail ons jouw aanvraag naar info@equipovoetbalreizen.nl en we laten je vrijblijvend weten voor welke prijs je de transfer kunt bijboeken.

Verzekeringen

  • Is een annuleringsverzekering nodig?

    Kun je onverwacht niet meer op voetbalreis vanwege ziekte of ongeval, dan dekt de annuleringsverzekering de schade die ontstaat als gevolg van het annuleren van de reis. Meer informatie over de annuleringsverzekering vind je in stap 2 van het boekingsproces.

  • Waar is zo’n reisverzekering eigenlijk voor?

    Als je een reisverzekering afsluit ben je verzekerd voor onverwachte schade tijdens de reis. Denk hierbij aan schade als gevolg van een ongeval, ziekte of diefstal. Meer informatie over de reisverzekering vind je in stap 2 van het boekingsproces.

  • Kan ik een reis- of annuleringsverzekering erbij krijgen?

    Het is mogelijk om via ons een reis- en/of annuleringsverzekering bij te boeken. In stap 2 van het boekingsproces wordt deze mogelijkheid aangeboden.

Vlucht

  • Vanaf welk vliegveld wordt er gevlogen?

    Je kiest helemaal zelf vanaf welk vliegveld je vertrekt. In stap 1 van het boekingsproces zie je uit welke mogelijkheden je kunt kiezen. Staat het vliegveld van jouw voorkeur er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe komt het dat de aankomsttijd nagenoeg gelijk is aan de vertrektijd?

    Dit komt doordat de website werkt met lokale tijden. Door verschillende tijdzones kan het zo zijn dat de aankomsttijd nagenoeg gelijk is aan de vertrektijd.

  • Waarom moet ik meer betalen voor een andere vertrektijd?

    Het kan zo zijn dat voor een andere vertrektijd de vraag groter is. De luchtvaartmaatschappijen kunnen hierdoor hun tarieven opschroeven. Wij gaan uit van de goedkoopste vlucht. Wil je iets anders, dan vragen wij hiervoor een toeslag.

  • Waarom betaal ik extra voor het inchecken van bagage?

    Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen is alleen handbagage bij de standaardprijs inbegrepen. Voor ruimbagage hanteren ze een toeslag. Bij stap 2 is de toeslag van de ruimbagage te zien en is het mogelijk deze toe te voegen.

  • De toeslag van een vlucht is veranderd. Hoe kan dat?

    De luchtvaartmaatschappijen bepalen hun prijzen op beschikbaarheid van het aantal stoelen in het vliegtuig. Hoe minder beschikbaarheid in het vliegtuig hoe duurder de prijzen zullen worden. De prijzen op onze website worden live opgevraagd bij de luchtvaartmaatschappijen, waardoor het dus zo kan zijn dat de prijs per zoekopdracht verandert. Zodra je een vlucht geboekt hebt staat het tarief vast en ben je verzekerd van een stoel op deze vlucht.

  • Hoe krijg ik mijn vliegtickets?

    Je ontvangt de vluchtgegevens per e-mail van Voetbalreizenonline (dienst van Eurotravel Sports Netherlands BV). Daarbij zitten ook de andere reispapieren. Hiermee kan je zelf online inchecken. In de reispapieren staat beschreven hoe je dit kunt doen. Mocht dit niet lukken kun je ons altijd bellen op 023-3033482.
  • Sluiten de vliegtijden aan op de aanvangstijd van de wedstrijd?

    Uiteraard zorgen wij ervoor dat de vluchttijden van je voetbalreis zijn afgestemd op de aanvangstijd van de wedstrijd. Na aankomst op de luchthaven zul je ruim voldoende tijd hebben om van het vliegveld naar het stadion of hotel te reizen.

  • Hoeveel bagage mag ik mee nemen?

    Wij boeken je vlucht met handbagage. Wil je meer bagage meenemen, dan moet je dit bij de boeking aangeven. Kijk voor de zekerheid vlak voor vertrek op de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij hoeveel handbagage je mag meenemen, dit verschilt per maatschappij en wijzigt regelmatig.

Wedstrijdkaarten

  • Op het ticket staat een veel lager bedrag dan ik heb betaald, hoe kan dit?

    Equipo Voetbalreizen maakt enkel gebruik van officiële inkoopkanalen. Doordat de vraag naar wedstrijdkaarten veel hoger ligt dan het aanbod, is het in de meeste gevallen zo dat de prijs die op het ticket staat lager uitvalt dan de prijs die wij ervoor moeten betalen. Topwedstrijden zijn daarom ook een stuk duurder dan de standaard wedstrijden. Hetzelfde geldt voor de toeslagen die komen bij de upgrades van de zitplaatsen. Daarnaast worden er kosten in rekening gebracht voor de geboden dienstverlening.

  • Is het mogelijk om een rolstoelplaats te reserveren?

    Bij veel clubs is het erg lastig om voor buitenlandse bezoekers een rolstoelplaats te reserveren. Neem contact met ons op voor je aanvraag en wij zoeken het voor je uit.

  • Ons reisgezelschap bestaat uit meer dan drie personen. Kunnen we allemaal bij elkaar zitten?

    Wij bieden zitplaatsgarantie, wat inhoudt dat je nooit alleen komt te zitten. Boek je voor 3 personen dan zit je ook met zijn drieën bij elkaar. Bij meer dan 3 personen proberen we de hele groep bij elkaar te zetten, lukt dit niet dan verdelen we de groep in kleinere groepen. Kaarten worden altijd in sets van minimaal 2 afgenomen. Wil je graag met het hele gezelschap naast elkaar zitten, neem dan vóór je gaat boeken contact met ons op.

  • Waar in het stadion zit ik?

    In de boekingsbevestiging staat de locatie van je zitplaats. Tijdens het boekingsproces is het mogelijk deze te upgraden. De plaatsen in het stadion worden altijd als ‘paar’  gegarandeerd, dus 2 zitplaatsen naast elkaar. Indien jullie met 3 personen reizen, zitten jullie met zijn drieën bij elkaar. Indien jullie met 4 personen of meer reizen, is het mogelijk dat jullie in kleinere groepen worden opgedeeld. Maar uiteraard doen wij ons best de hele groep bij elkaar te plaatsen.

  • Zijn er ook losse kaarten te koop bij jullie?

    Het is bij ons niet mogelijk om losse kaarten te reserveren. Er worden uitsluitend pakketten afgenomen.

  • Hoe krijg ik de wedstrijdtickets?

    Wij laten de wedstrijdtickets klaarleggen bij de receptie van je hotel. Soms kunnen de tickets als voucher worden afgehaald bij de ticketverkoop van het stadion. Ook die informatie sturen we mee via de mail.

Wijzigingen

  • Wat als een wedstrijdtijd wijzigt en buiten mijn reisschema valt?

    Door een wedstrijdwijziging kan het voorkomen dat een wedstrijd buiten je reisschema valt. Om jou deze teleurstelling te besparen, bieden wij je onze Bescherming Wedstrijdwijziging. In een dergelijk geval nemen we altijd contact met je op om de mogelijkheden voor aangepaste reisdata te bespreken. Daarbij leggen we je ook uit wanneer de kosten voor onze rekening zijn of wanneer je voor een extra hotelovernachting moet bijbetalen.

    Heb je een arrangement met vlucht geboekt, dan passen we je heen- of terugvlucht aan, zodat je bij de wedstrijd kunt zijn. Betekent de aanpassing van reisdata een extra hotelovernachting, dan brengen we die in rekening, doordat je verblijf wordt verlengd.

  • Iemand uit onze groep kan niet meer mee. Kunnen we iemand anders in diens plaats meenemen?

    Meestal is dit voor het verblijf en de wedstrijdkaarten geen probleem. Voor de vlucht zijn er echter kosten aan verbonden, omdat deze al op naam staat. Als een vlucht eenmaal geboekt is, dan is deze niet kosteloos om te boeken. Voor meer informatie kan je contact met ons opnemen.

  • We willen een andere vlucht, want de vertrektijd komt niet goed uit. Kunnen we dit wijzigen?

    Indien een vlucht geboekt is, is deze niet kosteloos te wijzigen. Zodra je een vlucht wilt wijzigen brengt dit kosten met zich mee, omdat de vlucht die je hebt geboekt al op jouw naam staat. We kunnen dit uiteraard voor je uitzoeken, neem daarvoor contact met ons op.