Actie: Boek tot 1 augustus jouw voetbalreis met €50 korting. Gebruik de actiecode VROEGBOEK50

KLACHT OF PROBLEEM?

Equipo Voetbalreizen streeft ernaar om je een geweldige ervaring te laten beleven, jij staat voor ons centraal! Toch kan het voorkomen dat er door miscommunicatie, persoonlijk of technisch falen een probleem ontstaat. Dan zal Equipo Voetbalreizen accuraat, professioneel en snel het probleem verhelpen....

KLACHT OF PROBLEEM?

Equipo Voetbalreizen streeft ernaar om je een geweldige ervaring te laten beleven, jij staat voor ons centraal! Toch kan het voorkomen dat er door miscommunicatie, persoonlijk of technisch falen een probleem ontstaat. Dan zal Equipo Voetbalreizen accuraat, professioneel en snel het probleem verhelpen.

VOOR OF NA JE VOETBALREIS

Heb je een klacht of probleem voor of na je voetbalreis?
Stuur in dat geval een mail naar info@equipovoetbalreizen.nl met in het onderwerp ‘klacht’ of ‘probleem’ en vermeld de achternaam van de aanvrager in het bericht. Omschrijf je klacht of probleem zo helder en concreet mogelijk. Equipo Voetbalreizen zal uiterlijk binnen 14 dagen een oplossing bieden voor het probleem, maar streeft ernaar dit sneller te doen. Ook als je niet zozeer een klacht of probleem wilt melden, maar ontevreden bent over procedures voor of na de voetbalreis, dan hoort Equipo Voetbalreizen dat graag van je. Equipo Voetbalreizen staat open voor kritiek en wil graag leren van onze klanten om de dienstverlening te verbeteren.

TIJDENS JE VOETBALREIS

Heb je een klacht of probleem tijdens je voetbalreis?
Ook tijdens jouw reis kun je op de ondersteuning van Equipo Voetbalreizen rekenen. In noodgevallen bel je met het noodnummer, vermeld in de reisdocumenten. Is je melding zodanig dat dit een goed verloop van jouw voetbalreis in de weg staat, dan zal Equipo Voetbalreizen onmiddellijk reageren. Het is belangrijk dat je je klacht of probleem zo snel mogelijk telefonisch bij ons meldt, zodat Equipo Voetbalreizen er tijdens de reis nog iets aan kan doen. Heb je dat niet gedaan of kun je achteraf niet aantonen dat je je klacht of probleem telefonisch hebt gemeld, dan kan het zijn dat je klacht niet wordt gehonoreerd.

OVERIGE KLACHTEN

Indien Equipo Voetbalreizen de ingediende klacht niet kan oplossen, kun je deze klacht indienen bij de Geschillencommisie Thuiswinkel. Dit kan op de website van de Geschillencommissie. Tevens kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Equipo Voetbalreizen is aangesloten bij de SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden). Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR.

Marlies - Support
Marlies - Support
"Heb je vragen over je ticket, hotel, vlucht of iets anders? Onze helpdesk is elke werkdag tot 17.00 uur bereikbaar."